torsdag, april 13, 2006

Triss i stress

Fick igår(!) reda på att jag är bjuden till Sälen i Påsk. Åker på lördag morgon, en aning sista minuten! Jag och resor, jag älskar dom men jädras vilken resfeber jag får. Spelar ingen roll om det är 2timmars resa för vanligt shoppande eller om det är till Spanien, jag blir lika nervös, stressad och virrig oavsett vilket. Det är så oerhört jobbigt. Måste tvätta, måste städa, ringa kattsällskap, leta fram understället, hinna inhandla färdkost etc. det är så jädra mycket. Troligen rasar jag i kolik efter halva vägen. Jag ser allra mest fram emot att köra skoter, men jag hoppas också på sol(enda gången på året jag önskar sol?) så jag kan sitta i backen och få lite vårfärg i ansiktet. Dessutom blir fjällbilderna så mycket bättre då. Om bara första dagen kan gå så lägger sig nog stressen. Man vill ju hinna med saker när man ändå är uppe.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tråkigt med stress:(

6:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home