lördag, oktober 21, 2006

Bio-kväll

Har precis tvättat av ansiktsmasken Blue Corn från The Body Shop. Penslade på i hopp om att få ett mindre glåmigt landskap i nyllet-tji as usual fick jag. Som vanligt fungerar TBS´s produkter inte för fem öre. Bad bad bad!

Igår var vi på The Devil Wears Prada, Elin och jag, vad ska jag säga... jag ser fram emot att läsa boken nu. Har väntat och väntat och... väntat på att filmen skulle få premiär i Seg-Sverige.
Några fina skor här, och några fina outfits där, men ingen höjdar-film. Många skratt, men jag tycker inte att Meryl gjorde sig bra i rollen... av någon anledning. För krystat helt enkelt.
Efteråt snabbt som tusan i i taxi till tåget, som vi... missar! Suck.
Äntligen hemma blev det i princip rakt i säng. Fyndade (en dyr) tidskriftsamlare och ett par söta örngott på Åhléns. För några år sedan var jag en sucker på block, idag är det sängkläder som gäller. Utanför Åhléns stog en lockande Rea-skylt, klart att jag inte kunde låta bli. Satt redan i bussen och kände att jag behövde köpa något.