torsdag, oktober 26, 2006

Viktiga papper som bara ligger ni vet...

Strax innan 9 imorse vaknade jag. Kände mig utvilad trots att jag lade mig efter 2 snåret. Fick gjort 2 mycket viktiga ärenden och ett mindre viktigt. Känns så skönt när man äntligen fått iväg saker som skulle vart framme för längesedan. Idag börjar jag på min nya dagboks-typ. Har fått lite inspiration både fr. Belle De Jour och mina Dagboks-scheman från sjukgymnasten, så nu känns det inte lika motigt. Hurra. På grund av lättja lämnade jag i sommras kvar min hammare ute på balkongen. Den rostade, såklart. På grund av lättja nu, så orkar jag inte putsa bort rostet med tvålull utan kommer nog hellre köpa en ny hammare. Så sparsamt av mig.
Så på min shoppinglista(bland mycket annat såklart) står det nu; Hammare och dagbok. Fast det sistnämnda där strök jag inom loppet av någon minut(lite stolt faktiskt) och satte igång att skriva i den jag redan har. Börja något nytt = köpa något nytt. Det är ingen spara-filosofi.